VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






torsdag 11 april 2013

NY DOM???

NU SITTER JA HÄR
I VÄNTRUMMET PÅ RÖNTGEN O PIMPLAR KONTRAST FÖR ATT GÖRA EN DATORTOMOGRAFI PÅ LUNGORNA O BUKEN! LITE NERVÖST INFÖR SVAR PÅ DETTA, HOPPAS VERKLIGEN INTE D BLIVIT NGT MER DÄR OXÅ. VET INTE OM JA FIXAR D OXÅ ISF? BEHÖVER NGT POSITIVT SVAR NU!!

KÄNNER MJ KONSTIGT NOG GANSKA POSITIV I TANKEN EL E D BARA JA SOM STOPPAR HUVET I SANDEN O SEN KOMMER VAKNA UPP I EN CHOCK.? HOPPAS PÅ SNART SVAR OM HJÄRNANS HINNOR SÅ JA VET VAD SOM SKA GÖRAS M HUVET!

KANSKE KAN KÖPA EN NY REN O FIN HJÄRNA I CHARKEN O STOPPA I!!??
(MÅSTE SKOJA LITE MITT I ALLT ANNARS ORKAR JA JU INTE!)

4 kommentarer:

  1. Jag sitter också här och hoppas på positiva svar så framtida behandlingar inte blir för svåra.
    Du stoppar inte huvudet i sanden, du är Hannah som har förmågan att så ofta som möjligt hitta styrkan och möjligheter att tänka på det mest fantastiska vis. Det är inte många som klarat allt som hänt så bra som du.
    Du är min förebild och hjältinna. Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Ta inte i charken, vi köper en på blocket (hihi). Jag ville också skoja lite. Hoppas också på positva svar. Håller med Anna, du hittar styrkan och skulle du inte göra detta så finns vi där och hjälper dig så du hittar den igen. Kanske kan jag locka med en shoppingtur i veckan? Sett en sak jag vill ha på Rusta. Kanske kan vi ta en tur till ett ställe vi pratat om som vi inte varit på innan. Jag berättar mer i telefon.......

    SvaraRadera