VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






fredag 10 maj 2013

FREDAGSMYS!!

IDA VA D LOVDAG!! BARNEN HAR LEKT HELA DAN!! PÅ MORGONEN SYDDE JAG NÅRA LINNEN TILL AGNES O DAMSÖG!! SEN LUNCH!! PASTA M TONFISKSÅS!! MUMS!!
RECEPT
HALV PURJOLÖK SKIVAS TUNNT O STEKS MJUK
200g TONFISK I H2o AVRUNNEN
5 dl CRÈME  FRAISHE 
SALT O PEPPAR
KOKA UPP!! KLAR!!

SEN KOM JESSICA O CARL PÅ LEK SNACK O FIKA!!

PÅ KVÄLLEN KÖPTE VI FRÅN MC O HADE FREDAGSMYS!! 

4 kommentarer:

  1. mmm, vi träffade skickebudet när vi skulle till mac donalds. Men det är gott. Tyvärr blir jag inte mätt så länge på det. Men jag har ju hela natten på mig att vräka i mig. Ja och snart vaknar du nog?! Är du pratasugen kan du ju ringa till jobbet, jag är vaken (hihi. Vi ses kanske på söndag? Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej mc e ingen FAVVO m ett bra alt när orken inte finns!! Barnen blir glada!! Fick ju grej m fåret shaun!! Kram

      Radera
  2. Vet inte vart min kommentar tog vägen :/ skrev i allafall att du lägger upp så många goda recept, endel provar jag. Tex "popcornbrödet" det bakade jag på jobbet och det blev snabbt en riktig favorit bland matgästerna. Vi kallar det Hannah brödet :) så skrev jag även att receptet på tonfisken brukar jsg med göra men då med curry och majs! Så nu får vi se om jag lyckas publicera denna kommentar. Hoppas du får en fin dag, kram Anna Blommé.

    SvaraRadera