VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






torsdag 20 juni 2013

LITE JULAFTON IGÅR...

HAR VÄNTAT O VÄNTAT O ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN KOM D!! PAKETET FRÅN ZALANDO!!
HAR BESTÄLLT ALLDELES FÖR MÅNGA SKOR O EN KAPPA BL ANNAT!! SUPER NÖJD!! ALLT PASSADE!! SÅ KUL!! ETT LITET SMAKPROV
FASTNADE FÖR SVART O SILVER SOM VÄL SYNS!! :-)) 
KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Suuuperfina!! :-)
    Kram Cornelia

    SvaraRadera
  2. Supersnygga skor. Jag är dålig på att beställa från internet. Anledningen är väl handhavande fel, jag vet inte hur man gör....Kan du visa mig? Jag måste lära mig verkar ju super BILLIGT. Jag kanske kan överge Ullared lite då?? Kram.

    SvaraRadera