VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






torsdag 6 juni 2013

PANIK... TID

JOBBIGT ATT HELA TIDEN TÄNKA PÅ ATT MIN TID HÄR PÅ JORDEN E KRAFTIGT FÖRKORTAD. TRE TILL SEX MÅNADER LÅTER EN DOM UPP TILL ETT ÅR EN ANNAN!! EN ANNAN SÄGER ATT MAN KAN FÅ TIDIGARE DEMENS PGA STRÅLNING SEX TILL TOLV MÅNADER EF, M ATT ALLA INTE NÅR DIT UTAN DÖR INNAN PGA ANDRA KOMPLIKATIONER. D KÄNNS SOM ATT LEVA M KNIVEN MOT STRUPEN!! SOM GILJOTINEN HÄNGANDE ÖVER MEJ!! O D KOMMER BARA NÄRMARE O NÄRMARE...
KÄNNER PANIKEN D E SÅÅÅ MKT JA VILL GÖRA UPPLEVA OSV FF ALLT M MIN FAMILJ!! VIKTIGT ATT GÖRA MINNEN!! DÄRFÖR LIGGER FOKUS O ENERGI MEST DÄR!! MINA BARN O MIN MAN E MITT ALLT!! 
VILL NATURLIGTVIS INTE NEGLIGERA ANDRA I FAMILJEN EL MINA FANTASTISKA VÄNNER, MENAR ABSOLUT INTE D O VILL INTE ATT NI HÅLLER ER UNDAN UTAN VILL UMGÅS M ER OXÅ!! NI FÖRSTÅR SÄKERT VA JA MENAR!!
FÖRSÖKER ATT INTE TÄNKA SÅ HELA TIDEN M D E OFRÅNKOMLIGT ATT HELA TIDEN STOPPA HUVET I SANDEN! MÅSTE JU DEALA M DESSA TANKAR OXÅ O PLANERA FÖR VAD SOM KOMMA SKALL(kontrollmänniska som ja e)!! 
M NU NER M HUVET I SANDEN O MYSA M BARNEN!! LEDIGT FINT VÄDER OSV!!
ETT LITET EXEMPEL PÅ ATT GÖRA MINNEN VA ATT IDA NÄR VI E LEDIGA GÖRA LITE MYSFRUKOST M AM PANCAKES!! LITE BUSIGT M NOISETTE O CHOCOLATE SYRUP!! MUMS!! GABBE TYCKTE EN SÅG UT SOM ETT ÄPPLE O AGNES FICK EN SOM SÅG UT SOM ETT HJÄRTA!!


4 kommentarer:

  1. Är det så illa? Jag vägrar tro på det! Jag vill att du visar att under kan ske, för det kan det!! Även om vi inte ses och även om vi inte pratas vid så finns du i mina tankar, du har lätt mig att leva i nuet! Tack! Ta nya tag! Kämpa på! Visa den jävla cancern, ge den vad den tål! Du ska finnas här på jorden! Du är älskad och är en underbar människa, vacker både på in och utsidan! Kram Hannah!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Anna!! Ja kämpar o vill vara undantaget!! Vill motbevisa m känns ibland motigt o dalarna blir djupa!! M ska kämpa mej upp igen!! Ger inte upp!!
      Kram H

      Radera
  2. Jag säger fuck cancer och kämpa på. Ge inte upp bästa Hannah. Tillsammans kämpar vi. Jag kan aldrig känna det du känner men jag försöker förstå och kan bara tänka mig hur jobbigt det är och att du har panik. Bra att du försöker göra minnen fast det är jobbigt. Jag tror jag skickar Linus hem till er. Han skulle vara salig att få en sådan frukost. Det är bara du som kan fixa så mycket gottigt. Du är pysslig. Ni får följa med oss till stugan i sommar. Du får göra frukost varje dag!! Vi ska se till att hänga hela sommaren och umgås. Du vet att du kan ringa om du vill prata. Just inatt är jag ju vaken ifall du vaknar tidigt. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!! LINUS e välkommen!! Blev över så mumsar IDA m!!
      Kram H

      Radera