VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






lördag 5 oktober 2013

GALEN!!??

FRÅGA: E MAN GALEN OM NAN VAKNAR KL01.10 O TÄNKER PÅ SUMO BROTTNING O BLIR NÄSTAN VANSINNIG INNAN MAN KOMMER PÅ NAMNET PÅ FAVVO BROTTAREN???

SVARET E VÄL ETT JA EL??

BODDE EN PERIOD I BÖRJAN AV NITTIOTALET I JAPAN! KUL M OLIKA KULTURER. O EN ANNORLUNDA GREJ VA JUST SUMON M ALLA RITUALER O SYMBOLER, SPÄNNANDE!! O FAVVOBROTTARENS NAMN!! LYCKLIG ATT JA KOM PÅ D TILL SIST!! TAKANOHANA!!
M EN FRÅGA KVARSTÅR VARFÖR BÖRJADE JA TÄNKA PÅ DETTA MITT I NATTEN!!??

KOMMER INTE PÅ NGT SVAR?!

KRAM<3

2 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen! Minns särskilt en gång för länge sen. Mannen o jag hade letat efter ett namn hela em. Plötsligt, mitt i natten, kom jag på det och glad i hågen ropade jag upp det. Kommentaren från mannen som ju förstås hade somnat:" Du är ju inte klok" !!!
    KRAM / Inger

    SvaraRadera
  2. Ja men du var väl lite sugen på sumo! (hihi). Lite galen är man väl men det är ju rätt vanligt ändå att vakna till och komma på saker eller tänka på saker som egentligen är lite lustiga. Det är ju under sömnen vi bearbetar dagen och det var väl något undermedvetet som hade med sumo som behövde bearbetas. Nä vad djupt det blev om sumo. Själv är jag vaken inatt på jobbet! Har precis läst vårdfokus och förkovrat mig lite. Nu är jag hungrig så det blir väl lite middag i form av provia och banan. Bäst att inte äta för mycket ifall jag ska dyka ned i ev spyspann.....Ha det gott!

    SvaraRadera