VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






måndag 4 november 2013

FÖRVÅNAD..

I LÖRDAGS BLEV JA FÖRVÅNAD NÄR JA STÄLLDE UT PUMPAN VID DÖRREN ! DÄR STOD EN HÖSTIG BLOMMA!! TÄNKTE ATT D KANSKE VA STÄLLD DÄR AV HALLOWEEN GÄSTERNA SOM SKULLE KOMMA SENARE M NÄR D KOMMIT O BLOMMAN STOD KVAR TOG KA IM DEN  HITTADE EN LAPP! M NAMNET PÅ LAPPEN KOPPLADE INTE RIKTIGT. FÖRRÄN EF ETT TAG!! EN JAG JOBBADE IHOP M FÖR MER ÄN TVÅ ÅR SEN O SEN INTE HAFT NGN KONTAKT M. TACK R FÖR BLOMMAN O OMTANKEN! VISADE SIG ATT HON LÄST HÄR OM MIG!! TIPSAD AV EN ANNAN JA JOBBAT IHOP M FÖR JÄTTE LÄNGESEN!!

6 kommentarer:

  1. Hej! Roligt med överraskningar! Kul att hon tog kontakt med dig fast hon inte kände dig. Men hon känner nog att hon känner dig väl via din fina blogg! Jag har Hannah och Anna abstinens, vi måste snart ses igen och skratta lite, fika och vräka i oss god mat! Kanske kina eller tapaslunch på fredag som kommer???Kramisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. R e inte ngn okänd bara d att ja inte haft kontakt på två år!!
      Tycker oxå att hajarna behöver tjöta lite!! Får höras!!
      Kram H

      Radera
  2. Ok, missuppfattade när jag läste sista raden, att hon fått tips från annan om bloggen, sorry........

    SvaraRadera
  3. Då ska vi se om jag kan lyckas få min text att stanna kvar när jag skriver här. Ny mobil, nytt försök.
    HAJ träff gärna! Kram

    SvaraRadera
  4. Glömde ju skriva vem som skrev men det vet du ju. Men för er andra HAJ // Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snyggt jobbat A!! Klart en haj träff snart!!
      Kram H

      Radera