VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






torsdag 28 november 2013

VÅGOR...

KÄNSLORNA GÅR UPP O NER! STOPPAR HUVET I SANDEN O LEVER PÅ SÅ VANLIGT SOM MÖJLIGT M PLÖTSLIGT KOMMER VÅGEN AV SORG O TÅRAR I FATT!
JOBBIGAST E D NÄR JA TÄNKER PÅ ALLA UPPLEVELSER O HÄNDELSER BARNEN SKA FÅ VA M OM I SINA LIV SOM JAG INTE KAN FÅ SE EL UPPLEVA M DOM!! JOBBIGT!! MINA FINA FINA BARN JA ÄLSKAR ER!!
KRAM <3

6 kommentarer:

  1. Såg att någon skrivit på japanska och kom då att tänka på att du ju faktiskt körde bil i Japan! När du kunde klara en sån sak då tror jag att du klarar ALLT!! Önskar att jag hade några magiska ord att skicka till dig. Men jag har ändå mina tankar hos dig och sänder STORA VARMA KRAMAR. Inger

    SvaraRadera
  2. Kära Hannah !
    Vi känner inte varann men jag har läst din blogg och kan bara ana hur du känner inombords och vad du och din familj går igenom . Vilken kämpe du är !
    Skickar över mängder av kramar och kärlek . Tänker på dej ❤️// Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Mia! D e kämpigt nu!! Kram H

      Radera
  3. Hannah, jag tycker du är så stark som ändå försöker planera det bästa för dina nära och kära. Förstår att du ibland måste stanna upp och bryta ihop och känna smärta. Men kanske kan det ge dig styrka att ta tag i nästa dag? ! Varför är livet så orättvist? Det kommer vi aldrig att få svar på. Du vet att alla dina vänner finns där för dig och din familj, Styrkekramar!

    SvaraRadera
  4. Orättvist, sorgligt, frustration är ord och känslor som kommer först.
    Sen kommer kärlek, styrka, vilja och ännu mer kärlek. Det första är så man känner. Det andra är DU.
    Du sprider kärlek hela tiden. Stort hjärta och mån om din familj först och främst men även mån om dina vänner.
    Tänk vad självklart det känns att Jessica skulle få ihop oss tre. HAJ!!!
    Kraft och energi till dej från mej.
    Härliga Hannah Kramar Anna

    SvaraRadera