VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






onsdag 29 januari 2014

ÖVERASKNING I LÖRDAGS

I LÖRAGS VAR D DAGS FÖR MIG ATT FYLLA "TANT"TROTAS ATT JAG HADE SVÅRT ATT SÄGA FIRA DÅ DETTA KOMMER ATT BLI. MIN SISA GÅNG ,HADE HENRIK FIXAT D BRA M GO CATERING OSV!! TACK ALLA NI SOM DÖK UPP O ALLA SOM HÖRDE AV ER!! SÅG O LUKTADE SOM N BLOMSTER BUTIK BLANDAT M RESTAURANG!!
KRAMO TACK 3:

4 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott till TANTEN!!!
    Såg på bilderna att du fick en massa vackra blommor.
    Så här års sätter man större värde på blommor, när ens egna för en tynande tillvaro på fönsterbrädorna.
    Stor varm födelsedagsKRAM från Inger

    SvaraRadera
  2. Det var så gott, trevligt, vackert med alla blommorna.
    Kunde inte bestämma vilken av tårtorna som var godast så jag säger båda var bäst :-).
    Tycker så mycket om dig Hannah! !
    Fina du!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad skönt att det blev en bra lördag även om du så klart hade svårt att fira den. Du får se det som en bra anledning att träffa många härliga vänner och släkt. De hade ett behov av att träffa dig och då blir det bra. Synd att jag inte kunde vara med men vi firade ju fredag tillsammans, du, jag och din mamma och det blev ju mysigt även om vi hade lite att fixa först.... Ha det gott och njut av de vackra blommorna. Syns imorgon. Kram

    SvaraRadera
  4. Hjärtligt Grattis på din födelsedag Hannah i efterskott ����!
    Vad härligt med så mycket fina blommor , god mat och nära & kära �� Tänker på dej Kram Mia

    SvaraRadera