VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






lördag 15 februari 2014

DU FATTAS OSS...


Det är med stor sorg, smärta och saknad vi måste meddela att Hannah har somnat in på Alla Hjärtans Dag.

Hannah var vår inspiration och trygghet.

Hannah - Vi älskar dig!
DU FATTAS OSS...

Henrik
Gabriel, Agnes

4 kommentarer:

  1. Plötsligt stannade tiden en stund!
    Hannah du fattas oss! Du var så stark trots att du inte hade något val i denna sjukdom som drabbade dig. Din styrka gav oss andra styrka. Du var fantastisk! Jag är så glad att jag och min familj fått lära känna dig och din fina familj. Du har lärt mig vad riktig styrka är och med hjälp av våra samtal tillsamman i HAJ-gänget så vågade jag ändra mitt liv och det är så skönt att jag vågat detta för jag mår så bra! Tack Hannah och Anna!

    Hannah vi gråter inte vid din grav för du finns inte där,
    Du finns i solens spegelblänk över fjorden.
    Du finns i vindens lek över fjällen
    och när vi i tidig morgon väcks av fåglars kvitter är det din röst vi hör.
    Så vi gråter inte vid din grav för du finns inte där!

    Vi ses igen!

    SvaraRadera
  2. Käre Henrik, Gabriel & Agnes
    <3 Jag tänker på dej och barnen i Er svåra stund , mitt varma deltagande i er sorg , kram Mia

    SvaraRadera
  3. Orden räcker inte till.

    Sällan de fattas mig. Men att beskriva kärleken till dig älskade syster - saknade och sorgen nu och allt det braiga med dig som jag kommer att föra vidare till G & A och tänka på och hitta styrka i själv - går inte att omsätta i ord som täcker.

    Älskade älskade syster. Du var glädje, klokhet, styrka och skönhet!

    Kärlek! Mia

    SvaraRadera