VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






torsdag 27 juni 2013

SJUKHUS BESÖK!!

NEJ NU VA D LÄNGESEN
1 KHUS
2 KHUS 
3 KHUS 
4 KHUS 
5 KHUS 
6 KHUS 
SJUKHUS!!!
NU E JA INLAGD!! FEBER O LÅGA NEUTROFILA!! SÅ JA LIGGER HÄR M ANTIBIOTIKA O DROPP O VÄNTAR PÅ ATT VÄRDENA SKA VÄNDA!!
HÅLLER TUMMARNA ATT D SKA VÄNDA FORT!!
KRAM <3

5 kommentarer:

  1. Hej, tråkigt att du är inlagd igen, hoppas att det vänder FORT!
    Kanon med Mc Hannah&co, ligger exakt på min grillnivå, det knycker jag!
    STUMSNÄS,suck! Måste ha varit svinkallt i Siljan!? Struntar man i när man är ung förstås, har definitivt blivit tant....BRRR
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Oj,oj,oj. Här sitter jag o tror att jag fixat commments för länge sedan, men nää vet inte var jag tryckt...
    HEJ!
    Hoppas att värdena vänder med raketfart så du kommer loss från 7-khuset!
    Mac Hannah&co är precis på min grillnivå, så det kommer jag att knycka, bra!
    Ungar i Siljan nu, BRRRR! Ja, jag VET att jag blivit tant.........
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Knyck på du bara!! Inte särskilt originellt! M gott!! Hoppas oxå d vänder!!
      Ja e nog oxå tant sen ett par år om d e m bad man mäter sånt!!;-)
      Kram H

      Radera
  3. Tråkigt att du är inlagd igen. Det är bara att bryta ihop och gå vidare. Men det är ju himla långt att åka om man ska hälsa på en stund. Hoppas du snabbt krya på dig och kan komma hem. Har precis skickat in min jobbansökan till en tjänst på ambulansen i ljungby. Nu tror jag inte att jag får fast anställning direkt men kände att det är bäst att söka när det finns något. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker oxå d e skit!
      Go Jessica go!! Håller tummarna m ansökan!!
      Kram H

      Radera