VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






fredag 28 juni 2013

ORO.. HUR FORT?? HUR LÄNGE??

KÄNNER ORO FÖR ATT VÄGEN TILL SLUTET E KORTARE ÄN JA KÄNNER O TROR!! IBLAND KÄNNER JA MJ JÄTTE STARK O TROR PÅ ATT JA KAN ÖVERVINNA LÄNGE M IBLAND (som nu) KÄNNS D INTE SÅ STARKT O LÄTT.  VET JU AV ERFARENHET ATT VILL D SIG ILLA SÅ KAN D GÅ FORT! 
KÄNNS JOBBIGT NÄR D RUNT OMKRING HELA TIDEN SÄGER ATT JA E STARK O ATT D KOMMER FÅ BRA ! JA E INTE STARK D KOMMER INTE GÅ BRA! JA KOMMER INTE BLI GAMMAL JA KOMMER INTE FÅ FÖLJA MINA BARN ATT BLI VUXNA!!! Osv
JA VET ATT DENNA BLOGG, PRECIS SOM ANDRA BLOGGAR AV CANCERDRABBADE KOMMER MIN SLUTA PÅ ETT TRÅKIGT SÄTT. D VET JA O MITT SÄTT ATT TACKLA DETTA E ATT PLANERA FÖR MINA SMÅ O MIN MAN!! BEGRAVNING OSV!! VILL INTE M D MITT SÄTT ATT HÅLLA KONTROLLEN!!
NU HAR JA LEGAT INLAGD SEN ONS O INFEKTIONSVÄRDENA VÄNDER INTE!! JA BLIR INTE FEBERFRI. SÅ NU SKA JA M NGN SJUKTRANSPORT TA MJ TILL MIN ORDINARIE ONK AVD!! 
E SÅ JVLA FÖRBANNAD PÅ MIN SKIT SIT!! HUR MÅNGA GGR SKA MAN HÄMTA SIG?? HUR LÄNGE KAN MAN HA HUVET I SANDEN?? HUR LÄNGE KAN MAN BARA KÖRA PÅ?? HUR LÄNGE ORKAR MAN VARA STARK?? HUR LÄNGE?? 
HUR LÄNGE?? 
HUR LÄNGE?? 
*gråt*

KRAM <3

3 kommentarer:

  1. Fortsätter att följa dig lite då och då, blir så arg och ledsen av att läsa hur du har det... Vet inte vad jag ska skriva egentligen, så orättvist!!

    Víll att du ska veta att jag tänker på dig och skickar en kram!

    Carin Rydh

    SvaraRadera
  2. Hannah, Hannah. Förstår att du är ledsen och orolig över livet. Det är en jävla skit sjukdom! Livet är så orättvist. Jag kan inte svara på hur länge du kan orka resa dig efter varje nederlag. Det är nog hur man är som person. Jag förstår att man inte orkar hela tiden och att man inte behöver vara stark hela tiden. Jag tänker på versen "fotspår i sanden". Nu är ju inte jag troende så vi sätter in Henrik där! När du inte orkar bär han dig och då är det hans fotspår vi ser. Eller så bär vi dig! Kommer aldrig kunna sätta mig in i den ångest du har över att lämna dina barn. De är det käraste vi har. Du planerar ju mycket. Skriv brev till dem så de kan läsa vid speciella högtider om du vill. Läste om någon annan som gjort detta. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att göra det. Det kan ju riva upp mer sår för barnen? Men du känner ju dem bäst ooch vet bäst vad man kan göra. Nu bryter vi hop och stannar upp en stund. Kram kram

    SvaraRadera