VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






onsdag 14 augusti 2013

TIPS!!

HÄR KOMMER NÅRA TIPS FRÅN EN VIS(?) DAM!!
 

Hemligheten om hur man får ett långt liv…… 


En läkare uppmärksammade på sin morgonpromenad denna gamla dam, du ser avbildad här ovan, som satt utanför sitt hus och rökte en cigarr.
Han gick fram till henne och sa: ”Jag kan inte undgå att lägga märke till hur lycklig du ser ut. Vad är din hemlighet?”

Jag röker tio cigarrer om dan”, sa hon. ”Innan jag går till sängs röker jag en stor skön joint.
Dessutom dricker jag varje vecka en hel flaska Jack Daniels och äter bara skräpmat.
Till helgen häller jag i mig piller, har sex och utövar ingen sport.”

Det är ju helt otroligt! Hur gammal är du?”
Fyrtio”, svarade hon.

HAHAHHAHA!!
KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Tänk att ha en så´n fantastisk hy vid den åldern.
    Undrar om det är för sent att börja med alla de där "hälsopreparaten" som hon satt i sig??
    Jag är ju en bit över 40 så.....

    Tur att man kan skoja till det lite ibland.

    KRAM / Inger

    SvaraRadera
  2. Vad bra att hon njuter av livet. Det var som härrom dagen när jag på stående fot åt en Marabou 200 g choklad och en påse bilar. Jag vet oxå hur det är att njuta. Det får man inte glömma. Vi får ta en dag och mumsa i oss gottigheter. Vet goda räkmackor på nära håll. Annars får vi tar en tur det ditt goa ställe. Kram kram!

    SvaraRadera