VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






lördag 21 december 2013

R.I.P JACK SPARROW

IMORSE SOMNADE VÅR KÄRA JACK SPARROW IN! VÅR LILLA KAMPFISK SOM VI HAFT I FLERA ÅR!! SUSSA GOTT I DIN FISK HIMMEL!!
KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Har tänkt och bett för dig en tid och äntligen tagit mig tid att läsa din blogg. Va stark du är.Tack för att du orkar skriva här.
    Dina ord sitter i mitt huvud "vad har jag för val" med den positiv ton, som du sa när vi pratades vid.
    Önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna hjälpa dig och din familj, men jag ber för dig och er.
    Ett livsmotto som jag tror ni lever efter; "Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst".
    Önskar er en så bra julhelg som möjligt.
    Kram fr Regina

    SvaraRadera
  2. Å denna dag har du ju väntat på (hemskt att säga men så är det ju). bara att köpa något nytt husdjur då. Får se vad tomten tar med sig.....Kram

    SvaraRadera