VÄLKOMMEN TILL MIN/VÅR BLOGG OM ALLT OCH ABSOLUT INGET! MAMMA MED TVÅ BARN PÅ SJU OCH NIO ÅR MED ETT VANLIGT LIV FYLLT MED LEK PYSSEL BAK OCH ANNAT!! VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED I EN DEL AV VÅRAT LIV!!!
2008 FICK JA ETT BC DIAGNOS CYTO, OP O STRÅL!!! 2012 METASTASER I LUNGOR O SKELETT SENARE ÄVEN I HJÄRNAN!! DETTA TAR TYVÄRR MKT AV VÅR VARDAG NU M FÖRSÖKER HÅLLA OSS POSITIVA O STARKA O HITTA PÅ SAKER SOM GÖR DAGARNA ROLIGA!!






lördag 21 december 2013

REGN REGN O ÅTER REGN

HAR VÄL NÄSTAN ACCEPTERAT ATT D INTE BLIR NGN VIT JUL, ÄVEN OM D VA SVÅRT!! M VÄDRET VERKAR HA HAKAR UPP SIG. INGEN VARIATION BARA REGN!!
LÖSNING KANSKE??

PÅ KVÄLLEN  VA VI ALLA HOS JESSICA O ÅT!! JÄTTEGOTT!! RECEPTET HAR NOG FASTNAT I CYBERRYMDEN DU FÅR SKICKA IGEN!! VILKA GIA FINA VÄNNER JA HAR!! 
KRAM <3

3 kommentarer:

  1. Hej Hannah!
    Vart kommentaren från igår har tagit vägen vet jag inte, ute i cyberrymden och far.
    Jag slängde iväg den i en absolut eufori, jag blev så vansinnigt glad!!!
    Sillen är på plats, pyntet ska upp, granen in och nu tror jag att jag kan tindra litet med ögonen också!!
    Jag önskar dej och de dina en fin jul av hela mitt hjärta.
    Ge mamma Ulla en kram från mej också!
    MASSOR med kramar till dej!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Har tänkt och bett för dig en tid och äntligen tagit mig tid att läsa din blogg. Va stark du är.Tack för att du orkar skriva här.
    Dina ord sitter i mitt huvud "vad har jag för val" med den positiv ton, som du sa när vi pratades vid.
    Önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna hjälpa dig och din familj, men jag ber för dig och er.
    Ett livsmotto som jag tror ni lever efter; "Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst".
    Önskar er en så bra julhelg som möjligt.
    Kram fr Regina

    SvaraRadera
  3. Hihi rolig bild! Här skiner faktiskt solen idag (är i markaryd). Bamsekramar.

    SvaraRadera